Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Fragonard Mendil Parfüm

Sevgili Makyajlı Kareler ve Sevdacım'ın, "Taze Bittiler" postumda görüp de merak ettiği mendil parfümlerimin tanıtımında sıra...
Takipçilerim bilir, Cote D'Azur turumuz sırasında parfümün doğduğu yer olarak bilinen Grasse köyüne de uğramıştık. Bu şirin köyde, ülkenin en eski parfüm markalarından olan Fragonard markasına ait parfüm fabrikalarını gezdim ve alışveriş yaptım. Alışverişim sırasında dikkatimi çeken aşağıda görmüş olduğunuz mendil parfümler oldu.
Marka, 5 ayrı kokunun yer aldığı, toplam 20 adet mendil parfümden oluşan bir kutu hazırlamış. Kiraz çiçeği, gül, portakal çiçeği, frezya ve mine çiçeği kokuları mevcut. Her bir parfüm 2 ml. lik parfüm içeriyor.
Bu mendil parfümler, son günlerde özellikle favorim oldu; çünkü parfüm sıkarak miniğimi parfüm kokusuyla rahatsız etmek istemiyorum. Küçük paketi açtıktan sonra içerisinden çıkan mendili boynuma ve kollarıma uygulayarak hem tam da yaza uygun kokularla buluşuyor, hem de miniğimin sağlığını korumuş oluyorum.


Marka, ülkemizde satılmıyor ama yine bir Fransız markası olan Yves Rocher'de bu mendil parfümler, sanırım numune olarak veriliyor. Ben, bu parfümü 4 Euro'ya satın almıştım, şimdi ise keşke daha çok alsaymışım diyorum, çünkü kokuları gayet başarılı.
Yani kısaca, oralara giderseniz almadan dönmeyin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...