Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Temmuz 2013 Perşembe

Çekilişime Katılmayan Kalmasın


 

Artık geleneksel hale gelen çekilişlerimden, bu yıl düzenlediğim yaz çekilişim ay içerisinde başlamıştı ve hala devam ediyor.
31 Temmuz'a kadar sürecek olan çekilişime katılmış olanlara teşekkür ederim. Onlara hemen bir hatırlatma yapayım; şartlarımı yerine getirip getirmediğinizi kontrol edemiyorum, o yüzden katılan herkesin yorumunu onayladım ve blogumda yayınlanmış durumda. Bildiğiniz gibi önceki çekilişlerimde şartları eksik olanlara mutlaka dönüyor, eksiğini tamamlamaları halinde yorumlarını onaylıyordum. Ancak, bu çekilişimde maalesef bunu yapamadım, o yüzden eksiğiniz varsa şimdiden kontrol edip bana dönün lütfen. Aksi takdirde, sizi, üzülerek çekilişe dahil edemeyeceğim.

Herkese bol şans...


Hiç yorum yok: