Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Mart 2013 Salı

Estee Lauder New Pure Color Lipgloss- 06 Magnificent Mauve

Son zamanlarda ışıltılı gloss kullanmak çook hoşuma gider oldu. Evde bulunan ürünlerimi karıştırırken, bu renk elime geçtiğinde, şimdiye kadar neden kullanmadığımm konusunda hayıflandım durdum, şimdi ise çantamdan eksik etmiyorum.
Gloss, Estee Lauder markasına ait. Yılbaşında aldığım set içerisinden çıkmıştı.Sürümü ve fırçası gayet başarılı, çok hoş meyve kokulu, dudaklarınızda yapış yapış bir his bırakmayan, ışıltılı, rengini ise gayet iyi veren ve dudaklarımda uzun süre koruyan bir gloss.
Özellikle smokey göz makyajlarıma ışıltıları, parlaklığı ve muhteşem renk tonuyla muhteşem bir şekilde eşlik ediyor, makyajlarım çok kaliteli duruyor.
Numune boy olmasına rağmen bayağı uzun süredir kullanıyorum, pek azalma olmadı. Orjinal boyu ise 6 ml. ve 40-60 TL arasında değişiyor.


2 yorum:

  1. çok yakışmış canım,bende zaman zaman ışıltılılara geri dönüş yapıyorum insan hep matlıktan da sıkılıyor:)estee gloss konusunda çok kaliteli.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Özgecim, arada değişik makyajlar yapmak güzel oluyor ;) Bu arada marka kesinlikle çok kaliteli :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...