Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Şubat 2013 Pazartesi

AVON- Perfect Kiss Ruj- Smitten Red

Veeee son günlerde herkesin konuştuğu Avon'un "Perfect Kiss" serisinden edindiğim ve çoook beğendiğim ruj hakkında yazmak istedim bugün.
Her zaman, mutlaka beğendiğim yeni ürünleri ve klasikleri olmuştur markanın. Bu seride ise "Göz Alıcı Renkleri Keşfedin" sloganıyla, birbirinden güzel 24 renk renk seçeneğiyle K-2'de tanıştırdı bizleri.
Çok şık ambalajında, meyve enzimleri ve doğal yağlar içeren rengarenk rujlardan "Smitten Red" olanına vurulup hemen verdim siparişimi.
Sürüldüğü andan itibaren rujun farkını hissediyorsunuz. İçeriğindeki yağlar  sayesinde anında dudaklarınızı nemlendiriyor, bakım yapıyor ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Sürümü çok kolay ve yumuşacık. Anında renk veriyor ve dudağınızda uzun süre kalıyor.
 Siz de böyle muhteşem dudaklara sahip olmak istiyorsanız, yapmanız gereken; katalogdan renk seçmek ;)



8 yorum:

  1. uzun süredir avon almıyordum eskiden rujları güzeldi onlarıda bozduklarını düşündüğümden almıyordum birden bu rujlar çok beğenilince bende iki rengini sipariş verdim henüz gelmedi merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Daha sürerken farkedeceksin Özgecim, Avon, ruj konusunda bayağı bir aştı kendisini, çok uygun fiyata gerçekten çok kaliteli bir ürüne sahip oluyorsun. Supershock göz kalemlerini de tavsiye ederim ;)
    Rujların geldiğinde mutlaka swatc bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzel rujlar. Ben temsilci bir arkadaşım sayesinde testerlarının setini aldım. Yakında yeni açtığım blogumda göstereceğim. Göz atarsanız sevinirim :) cansudandunyaya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Evet Cansucum, ben de tüm renklerin bir arada satıldığı tester setini kaçırdığım için çok mutsuzum :(
    Swatchlarını büyük bir merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. Tatlım, gerrçekten her anlamda başarılı bir ruj. Hazır birsürü taze bittilerin olmuşken bi tane edin bence ;)

    YanıtlaSil
  6. rujun güzel durmasının bir nedeni de sizin dudaklarınızın güzel olması olabilir mi aceba?Demek bu rujlar başarılı diyorsunuz bir bakayım..:)Bu aralar rujlarından memnun değilim minik serisinden aldım şeftali rengi yok shine attract serisinden aldım tonu yine belirsiz bir tane aldım o da metalik :( Demek ki cırtlak tonlar tercih etmek lazım kan kırmızısı şarap vişnesi çingene pembesi fuşya vb...:)

    YanıtlaSil
  7. B u seri, hakikaten çok başarılı. Hatta, bunun bir de likit ruj serisi çıktı, onu da tavsiye ederim. Ruj rengi dudak rengine göre bile değişiyor bazen, satın almadan önce denemek lazım. Bu arada iltifatın için teşekkürler...
    :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...