Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Ocak 2013 Salı

Yılbaşı Çekilişim Sonuçlandı

Eveeet, herkese mutlu yıllar dileyerek başlamak istiyorum söze. Son birkaç gündür rahatsızlığım nedeniyle bloguma giremedim, hatta yeni yıla bile raporlu olarak hasta yatağımda girmek zorunda kaldım maalesef... Neyse ki, bugün biraz ayaklandım da hemen blogumla ve çekilişimle ilgileneyim dedim.
Öncelikle katılım için teşekkür etmek istiyorum. Tahminimden fazla katılım oldu ve bu da beni çok mutlu etti. En kısa sürede yeni bir çekilişle karşınızda olucam ;) Toplam katılım sayısı; 69. Fakat, bunların içerisinden 6 tanesini blogumda yayınlamadan geçersiz olarak saydım, çünkü sevgili ilknur ve kübra'nın herhangi bir yerde duyurusu olmadığı, zeynep üstün, muhsine durmuş, halime ve onur inci'nin de her 2 bloguma da izleyici olma şartını yerine getirmediğini tespit ettiğim için çekilişe dahil etmedim. Hatta bu konuda buradaki postumda da sizleri bilgilendirmiştim.
Gelelim, çekiliş postunda yayınlanan yorumlara...
Katılanlarla ilgili bir liste hazırladım ve bu yorumlar içerisinden de 14 tanesini, aşağıda belirttiğim gerekçeler nedeniyle geçersiz saydım.
aslıhan, hayal, arwen, didem kçk,  leylaemirgökhan, kübra baran, neşe kılavuz, selda akçay, handan ve çakıltaşları; vermiş oldukları linklerde çekilişimin duyursunu yapmadıkları için elendiler.
tuğba yıldırım, amigurumi aşkına ve gizem bayraktar da bloglarımdan en az birine ya da her ikisine izleyicim olmadıkları için elendiler.
Son olarak da 1 kişi 2 defa katıldığı için, bir başvurusunu eledim. Son durumda, başvuru şartlarını yerine getirenlerin sıralaması aşağıda: 
1-pelin
2-lilishindunyası
3-cangz
4-undenied
5-Tuba Sanal
6-KUMRAL28
7-Damla
8-Asiye Demiral
9-kampanyainsani
10-Ya Nasip
11-Ayşenur
12-Ayşe
13-sevgicini
14-Kusan kız
15-coco-jelly
16-yasemin saygı
17-ceylis
18-rüya
19-Bernus Ecer
20-hayriss h.o.
21-ece
22-suskun1genc
23-mehpare01
24-deniz öz
25-Esmer Güzeli
26-kmp hippie
27-sevda s.
28-Saadet-i Müstesna
29-oğuz akdeniz
30-gentoo
31-magrat
32-Şenay Gazoz
33-suzan7814
34-DenizDeNerde
35-Aslı
36-AliceMakyajDiyarında
37-AyŞeGüL
38-durubaby
39-yeşim
40-Tuğçe Yalaz
41-birmakyajbloguyazarı
42-lobelia
43-sera mira
44-Özlem
45-AYBUKE067
46-kıyıda yazar
47-şeyma ölmez
48-MsD
49-sineminbaharı

Kalan 49 kişi için Random'da yaptığım çekiliş sonucu kazanan ise;
 "kampanya insanı"  tebrik ediyorum seni, yeni yılda da bol şans :) Bana 3 gün içerisinde iletişim bilgilerini ulaştır lütfen...Cuma akşamına kadar vaktin var ;)






8 yorum:

  1. Geçmiş olsun iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Shimizu, sana da mutlu yıllar, herşey gönlünce olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. hobaaaa yeni yıla hediyeyle başladığıma inanmıyoruum:D hemen gönderiyorum bilgilerimi :)))

    YanıtlaSil
  4. ıım sanırım o Kübra benim o sıralar bloğum olmadığı için facebookta yayınlamıştım ama yaşım 18i geçmediği için facebook herkese açık gönderi yapmama izin vermiyor o bakıdman görememişsin sanırım izah ediyim dedim :)herneyse kazanan arkadaşı tebrik ederim iyi yıllar herkese :)

    YanıtlaSil
  5. Kampanyaİnsanı, tekrar tebrikler, adres bilgilerini aldım :)

    Kübracım, facebookla ilgili herhangi bir link vs. göndermemiştin, o yüzden çekilişime dahil olamadın, umuyorum bir başka sefere ;)

    Rüyacım çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...