Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Ocak 2013 Çarşamba

Taze Bittiler- 27

Yılın ilk "Taze Bittiler" postunu hemen yayınlamak istedim. Bitirdiğim ürünler, gördüğünüz ve daha önceki postlarımda da belirttiğim gibi daha çok deneme boy ürünlerden oluşuyor. Hem, ürünler hakkında bilgi sahibi oluyorum, hem çekmece ve dolaplarım biraz daha boşalıyor, hem de elimdeki deneme boy ürünleri bitiriyorum. Hadi ürünlere bakalım:
1- INNOVA Maske: Tek kullanımlık bir üründü ama ben bu "tek kullanımlık" diye tabir edilen ürünleri 2 kez rahat kullanıyorum. Bu ürün; karma ve yağlı ciltler için canlandırıcı ve derinlemesine temizleyici özelliği bulunan bir maskeydi. Maskenin vaadi; siyah noktaları temizlemek, gözenekleri sıkıştırmak, cilt dokusunu güçlendirmek ve yogun cildi canlandırmak. Ürün yeşil renkte ve koyu kıvamlı. Ayrıca mis kokulu. Sürdüğünüz andan itibaren cildinizde kuruyor ve cildinizin gerilmesini sağlıyor. 20 dakika bekletip yüzünüzü ılık suyla temizlemeniz gerekiyor. Her ne kadar ben 2 defa kullansam da tek kullanımlık bu boyunda yukarıda saydığım vaatleri yerine getirip getirmediğini anlamak pek mümkün değil. Orjinal boyunu almak en sağlıklısı sanırım iyi bir değerlendirme için.

2- Garnier 3'ü Bir Arada Numunesi: Elimdeki ürünler bittiğinde kesinlikle orjinal boyunu alacağım bir ürün. Hem cilt temizleyicisi, hem peeling, hem de maske olarak kullanabiliyorsunuz. İçindeki mikro tanecikler sayesinde cildiniz daha temiz oluyor.

3-Naturel Badem ve Susam Yağları: Gebeliğim süresince düzenli olarak kullanmaya çalıştığım yağlar. Bunları sırayla kullanıyorum. Cilt tarafından emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Ayrıca kokuları da kesinlikle ağır değil.

4- Bioderma Sensibio H2O: 2'li paketin sonuncusunu da bitirmiş oldum. Bu ürün üzerine bişiy söylemeye gerek var mı?

5- Avon- Anew Clinical Berrak Görünüm Veren Serum: Koyu renk lekelerle mücadele eden ve cilde parlaklık veren krem. Geçtiğimiz ay, aynısından 1 tane daha bitirdiğim için cildimde işe yaradığını rahatlıkla söyleyebilirim. Bu ürünün orjinal boyunu almak isteyenler dikkat; kremi gece kullanmalısınız, sabah ise mutlaka ama mutlaka güneş kremi ;)

6- Vichy Idealia Krem Numunesi: Gözenek görünümünde azalma, eşit cilt renk tonu ve ilk kırışıklı görünümünde azalma vaatlerini 2 kullanımda yerine getirip getirmediğini söyleyemem tabii. Ancak, bu Fransızlar, ürünlere muhteşem kokular eklemiyorlar mı...

7- Tekli Göz Farı: Vallahi, tekli de olsa bitirdim :) Dokusu gayet yumuşak, çook tatlı bir eflatun tonuydu. Eldekilerle devam, yeni cici almıyorum :)

8- GoldenLady Boombastic Maskara: Ürünü sizlere burada tanıtmıştım. Gayet başarılıydı.

9- Bioderma Sebium AKN Günlük Bakım Kremi: Geçtiğimiz ay da bu numunelerden kullanmıştım. Her biri 5'er ml'den toplamda 25 ml, bu da yarım kavanoz ediyor. Cildime gerçekten çok iyi geldi, rahatlattı, yumuşattı, cildime parlaklık kazandırdı ve iyi bir bakım sağladı. Elimdeki kremler bitsin, alınacaklar listesinde bu cici.

10- Bioderma Sebium Foaming Jel Temizleyici Numuneleri: Ufacık tefecik göründüğüne bakmayın, 1 numunesi bana tam 1 hafta yetti. Karma ve yağlı ciltlerin kullanımına yönelik bu temizleyici ciltte siyah nokta oluşmasını engelliyor. Elimde köpürtüp cildimi temizledim, cildi gıcır gıcır yapıyor :)

11- Avon Numune Ruj- Iced Coffee: Orjinal boyunu kullanmaya başladım, yarın blogumda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...