Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Ocak 2013 Salı

Nivea Visage Canlandırıcı Temizleme Sütü

Bu ürünü kullanmaya başladığım andan itibaren ilk düşüncem neyse, değişmedi. Dolayısıyla kesin kararımı vermiş olarak bu yazıyı gönül rahatlığıyla yazabilirim :)
Nivea'nın normal ve karma ciltlere yönelik olarak çıkarmış olduğu bu serinin vaadi; cildi temizlemesi, yoğun nem vermesi ve cildi makyaj ve kirden arındırması. Ürün, sıvı kıvamlı ve güzel kokulu. Kullanımı ise; pamuğa bir parça döküp cildinize yediriyorsunuz, ardından tonik ya da suyla temizliyorsunuz.
Bu sütü yukarıda belirttiğim şekilde 4-5 defa pamukla uygulamama rağmen bir türlü istediğim performansı yakalayamadım.  Evet, mis gibi kokuyor, evet cildimi gerçekten müthiş derecede nemlendiriyor, fakat cildimi yeterince iyi temizleyemiyor. Ambalajında, yumuşak formülü sayesinde göz çevresinde de kullanılabildiği yazdığı için ben de göz makyajı temizleyicisi olarak kullanmayı denedim. Waterproof maskaraları bile gayet rahat bir şekilde temizledi ve göz çevresini gayet güzel nemlendirdi. Ben de bu sütü, göz makyajı temizleyicisi olarak kullanmaya karar verdim.
Ürün fiyatı hakkında net bilgim yok, zaten bu sütü de sevgili ÇatıKatıDuygu'nun blog çekilişinde kazanmıştım. Sayesinde ürünü deneme fırsatım oldu, tekrar teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...