Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Ocak 2013 Pazartesi

En Sonunda...

Herkese iyi haftalar dileyerek başlamak istiyorum yazıma :)) Uzunca bir süredir, bebeğimin odası için mobilya bakıyordum. Şöyle uzun süre kullanılabilecek, takım içerisinde sadece beşik değil; bi süre sonra yatak olarak da kullanabileceği fonksiyonel birşey olsun diye bakınıyordum. En sonunda içime sinen, çok beğenerek aldığım bebek odası takımına sahip oldum :))


Çok fazla mobilya ve marka inceledim ama en sonunda, son dönemlerde yükselen çizgisi ve kalitesi nedeniyle Belis Mobilya'yı tercih ettim. Dolabı 3 kapılı istedim, çünkü uzun bir süre kullanacağımız için çok gözlü dolap ancak yeter diye düşündüm.
Mobilya rengi olarak özellikle beyaz rengi tercih ettim; çünkü sticker ile farklı süslemeler yapabilirim, renginden sıkıldığımda mobilyaların rengini değiştirebilirim, hatta böyle sade bile kullanabilirim. 20-25 gün içerisinde bu cicilere kavuşuyoruz, şimdi sırada odanın rengini değiştirmeye geldi...

2 yorum:

  1. odanın rengini merak ettim canım, sanırım ben olsam sarılı tatlı yeşilli yapardım nedense ben kız ve erkek renklerini temsil eden pembe ve mavileri bebeklere yakıştırmıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirdeyim Özgecim, ya sarı ya da yeşil düşünüyoruz :)
    Mavi ve pembeden kaçıyorum resmen :))

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...