Bak Bakalım Blogumda Var mı?

31 Ocak 2013 Perşembe

CM101MMXI FUNDAMENTALS

Son haftalarda hastane işleriyle çok haşır neşir olmuş ve 1 haftamı da hastanede yatarak geçirdiğimi burada anlatmıştım. O kadar sıkılmıştım ki, sevgili eşim bana daha fazla afakanlar basmasına izin vermedi ve beni bu akşam dışarı çıkardı.
Ankamall'de biraz gezindikten sonra Cem Yılmaz'ın stand-up gösterisinin sinema versiyonunu izledik.
Sevgili Cem'in eğlenceli tarzı, kendine has üslubu, rahatlığı, müthiş gözlem yeteneği, çenebazlığı ve hayata dair detayları o çok beğendiğim anlatım tarzıyla birleştirdiği gösteri-filmde beni gerçekten çok eğlendirdi. Özellikle 2. yarıda gülmekten karnıma ağrılar girdi  :))

Cem Yılmaz yani sonuçta, eğlenceli vakit geçirmek isteyenler, hala vizyondayken kaçırmayın derim ;)

Dipnot: Fotoğraf, internetten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...