Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Aralık 2012 Çarşamba

Miniğimin Tulumu Bitti

Burada bahsettiğim tulumu bitirdim geçtiğimiz haftasonu. Evde bulunan beyaz iple başladım örgüye, yapılışı da çok kolay oldu ve elimde sürünmeden 2 günde tamamladım tulumu. Bildiğimiz düz örgü tekniğini kullandım, ipinden dolayı da ayrıca desenliymiş gibi durdu. Ayrıca yaka kısmını da dikerek bebe yaka gibi gibi durmasını sağladım. Tulumun kenarlarını da annem tığla geçti. Aksesuar olarak da, Ankara'da bulunan meşhur tuhafiye Erdoğan Düğme'den satın aldığım fermuar ve o cici çiçekleri kullandım.
Şimdi ise bebeğim yerine, yavaş yavaş almaya ve yapmaya başladığım cicilerini seviyorum. Gel canım kızım geeel geel, gel :))

4 yorum:

  1. Eline sağlık canım, çok cici olmuş. Allah kolaylıkla, sağlıkla kavuştursun da kızına, üzerinde de görelim bebişin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Sevdacım. Ve iyi dileklerin için teşekkürler, amin diyeyim :)) Darısı, isteyen herkesin başına :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve kullanışlı olmuş bence elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Ceydacım, beğenilmesine çok seviniyorum, örgü konusunda çok da becerikli değilimdir aslında :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...