Bak Bakalım Blogumda Var mı?

6 Aralık 2012 Perşembe

Flormar Terracota Allık-46

Flormar'ın en sevdiğim ürünlerinden biriyle karşınızdayım bugün. Her mevsim çook severek kullandığım, yüzüme de gayet güzel ışıltı ve renk veren terracota allıklar içerisinde en meşhurlarından 46 numara olanı.
Rengi itibariyle, daha çok esmerlere ya da bronz tenlilere yakışacağımı düşündüğüm bir allık bu. Yapıları sedefli olduğu için ciltte gayet canlı duruyor. Dolayısıyla solgun bir teniniz varsa ışıltı ve canlılık vereceği kesin.
Fotoğrafta ışık itibariyle biraz soluk çıkıyor ama rengi, bayağı bildiğiniz turuncu.

Bu allığın tek dezavantajı; fırçaya sürerken tozutuyor olması. Gramaj olarak bu kadar fazla ürün başka türlü nasıl biter, o da ayrı bir konu. Yaklaşık 1 yıldır sıklıkla kullanıyorum, gördüğünüz kadarı duruyor hala.
Flormar, Yves Rocher ile birleştikten sonra da hala bu ürünlerin satışını gerçekleştiriyor mu bilmiyorum ama, bir yerlerde görürseniz ve henüz deneme fırsatınız olmadıysa bir şans verin derim.



4 yorum:

  1. ay çok severim bu allığı evet kolay kolay bitme 3. alışım benim halende üretimi devam ediyor daha 2 hafta önce aldm :) paylaşım için çok sağol canım

    YanıtlaSil
  2. Valla seni tebrik ediyorum Pelincim, 3. kutu ha? Ben sanırım bir tanesini bile bitiremeyeceğim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bendede var bu allıktan çok bereketli 1 yıldır kullanıyorum yeni alınmış gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  4. Sorma Daphnecim, project pan bile yapsak, ambalajının panını dahi göremem gibime geliyor :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...