Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Ekim 2012 Pazartesi

Taze Bittiler- 24

Herkese iyi haftalar, keyifli günler...Pazartesiniz; sendromsuz ve neşe içerisinde geçsin ;)
Ekim ayının ortalarına gelmek üzereyiz ve ben(yine her zaman olduğu gibi) fazla geç kalmadan geçtiğimiz Eylül ayında nelere veda etmişim, ürün yorumlarıyla paylaşayım ;)




1- Arko Nem- Fındıklı El Kremi:  Bu ürünün nereden elime geçtiğini hatırlamıyorum. Fakat, kremi kullanmak üzere kapağını açtığım andan itibaren, her seferinde burnuma gelen misler gibi fındık kokusu, beni mest etti. Yalnız, krem çok etkili değil, söylemeden geçemeyeceğim.

2- Avon Naturals- Kiraz Kokulu Saç Tazeleyici: Sadece sıktığımda ve sonrasında kısa bir süre boyunca güzel kokan bir üründü. Şampuanı gibi başarılı değil kesinlikle...

3-Kruidvat- Lens Solüsyonu: Amsterdam'daki aynı adlı marketten satın almıştım. Fena değildi, kullandım bitti.

4- Dove Kiraz ve Badem Özlü Duş Jeli: Bitirdiğim 2. şişe. Kokusu ve temizleyiciliği başarılı. Ayrıca nemlendirmesi de...

5- Revlon Fondöten(Medium Beige): Revlon, hala Türkiye'de satılmıyor mu? Bence büyük kayıp, yazısı en kısa zamanda burada olacak...

Önümüzdeki ay "Taze Bittiler" postu için şimdiden boş kutu ve şişeler birikmeye başladı bile. Bitsin eldekiler, gelsin yeniler ;)

2 yorum:

  1. bu spreyi ben de şu an kullanıyorum, kokusu hariç hiçbir işe yaradığını göremedim ne yazık ki

    YanıtlaSil
  2. Evet canım. Keşke şampuanı gibi performansı yüksek olabilseydi...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...