Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Rengarenk Bilekliğim Oldu

Uzun yıllar önce alınmış, çekmecemde öylece bekleyip duran bilekliğimi nasıl kullanabilirim düşüncesinden yola çıkarak elde ettiğim yeni bilekliğimi bakalım beğenecek misiniz?
Bilekliğimin ilk hali aşağıdaki fotoğrafta...
Iyyy, ne kadar ruhsuzmuş!
Öncelikle mavi boncuklar yine kalsın istedim, küçük parçaların hepsi aynı renk olsun, büyük olan ahşap parçaları da rengarenk yapayım dedim. Oje kutumun içerisinden kullanmak istediğim renklere karar verdim.
Yukarıda bahsettiğim gibi ahşap olan küçük parçaları önce bir kürdana yerleştirdim ve her tarafını rakı beyazına boyadım. Ahşap olduğu için ojeyle kapatmak biraz zor olduğundan her birini 2-3 kat boyadım. Bu arada başka bir kürdana da büyük olan ahşap bir parçayı yerleştirip istediğim tonlardan her birini kullanarak yine 2-3 kat boyadım. 
Tamamen kuruduğundan emin olduktan sonra da diziliş sırasını bozmadan her bir parçayı ipe geçirdim.
Nasıl buldunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...