Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Bourjois Allık- 33-Lilas D'or

Yaklaşık 2 yıldır benimle olan ve severek kullandığım allığım hakkında yazayım bugün.
Markanın, terracota ürünlerinden biri olan bu allığı strawberry'den set halinde satın almıştım. Şu an, eklenen yeni renklerle birlikte toplam 14 renginin bulunduğu bu seriden "Lilas D'or" olanı bendeki. Minicik ambalajı çok sevimli duruyor ve allık da misler gibi kokuyor. Küçük, yuvarlak bir kutu içerisinde ve minik, kavisli fırçası ile beraber satışa sunulmuş. Fırçası çok kaliteli olmasa da kesinlikle iş görüyor. Hele ki kavisli olması, yanaklarınıza allığı kolaylıkla uygulamanızı sağlıyor. Ambalajın tek kötü tarafı; kapağının kısa bir süre sonra parçasının kırılması. Bu nedenle de kapak, gövdesinden ayrıldığı için maalesef bunu yapamıyorsunuz.

Müthiş derecede doğal görünen ve içerisinde minik ışıltıları ve turuncu tonu da barındıran çook hoş bir pembe olan bu allığı yanaklara uygulamak biraz zor;çünkü allığın yapısı biraz sert. Dolayısıyla, uygulama için biraz uğraş vermeniz gerekiyor, bu nedenle de hassas cildi olanlar satın alma konusunda biraz düşünmeliler. Bir de kokusu kadar kalıcı değil maalesef. Arada tazelemek gerekiyor. Fakat, dediğim gibi ambalajı yüzünden bu da pek mümkün olmuyor. Bir de, ne kadar kullanırsanız kullanın; bitmiyor. 2,5 gramlık bir ürün olmasına rağmen o kadar bereketli ki, belli dönemlerde her gün kullanmama ve gün içerisinde tazelememe rağmen allığım daha yarılanmadı bile. Allığın içerisinde bulunan mikro ışıltılar sayesinde cildiniz extra canlı görünüyor.Fiyatı ise bu aralar 40,00 TL civarında. Ambalajı benim için önemli değil, kalıcı olmasa da olur, bana güzel ve doğal renk versin, misler gibi koksun, uzun süre de kullanayım diyorsanız hiç düşünmeden alın ;)

6 yorum:

  1. bu markayı seviyorum ne çok süper ne çok gariban öyle arada işe yarar ürünleriyle duruyor :)
    ama toz ürünlerini hiç denemedim allıktı fardı

    YanıtlaSil
  2. Bu da kullandığım 2. Bourjois ürünü. Rimelinden hiç memnun kalmamıştım, bu allık da yukarıda yazdığım gibi. Bir de glossum var çekmecemde bir yerlerde öylece duruyor, bi ara bakayım ben ona, rengi gayet iyiydi :)

    YanıtlaSil
  3. Sevdacım, allığın tonu gerçekten çok güzel aslında. Yanağına sürdüğünde yüzünde bir canlılık oluşuyor görüntü olarak ;)

    YanıtlaSil
  4. Gercekten bitmiyor)) ben de 2-3 senedir kullaniyorum. Her gun nerdeyse. Azalmiyor bile bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef. SKT geçtiği için bitmeden çöpe gitti ne yazık ki...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...