Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Haziran 2012 Salı

3. Zidaya.com Alışverişim

Ben size şu yazımda zidaya.com'u çok sevdiğimi, bu siteden alışverişimin devam edeceğini söylemiştim değil mi?
Geçtiğimiz hafta sitenin, 30,00 TL tutarlı indirim çeki göndermesi üzerine yaz günlerinde kullanacağım ve ihtiyacım olan aşağıdaki cicilere sahip oldum.
Ürün fiyatı 60,00 TL, fakat ben indirim çekini de kullanarak ciciyi, ücretsiz kargoyla 30,00 TL'ye malettim.
Bu arada, zidaya.com'un müşteri temsilcilerine, özellikle de müşteri hizmetleri uzmanı Funda Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Funda Hanım'a alışverişim sırasında birkaç sorum ve sorunumu ilettiğimde kendisi kısa sürede sorunları çözüme ulaştırdı. Uzmanlar, müthiş bir performans gösteriyorlar, "iş bitirici" diye tabir ettiğimiz çalışanlar. Bu nedenle zidaya.com'a bir kez daha teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...