Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Nisan 2012 Cuma

Pastel Super Gloss- 51 (Pinky)

Eveeet, bu güzel bahar gününde pembe tonlarda bir gloss sürmemek olmazdı. Pastel'in, tanıtacağım bu glossu bugünlerde elimden düşürmediğim bir kozmetik ürünü oldu.
Glossun rengini gördükten sonra diğer renklere bakmaya ya da incelemeye fırsatım olmadı. Tonuna, kıvamına, kokusuna ve tadına bayıldım. İçeriğinde su olduğunu öğrendiğimde açıkçası şaşırmıştım.

Glossun fırçası düz ve esnek. Daha önce hiç böyle fırçası olan bir gloss kullanmamıştım. Fakat, fırça yeterince kullanışlı.
Gloss, sürüldükten sonra dudaklarınızda yapış yapış bir his bırakmıyor. Yapısı çook hafif, dudaklarınızda ağırlık yapmıyor. Işıltısının ve parlaklığının olması da benim çok hoşuma gitti.
6 gr.lık gloss, bu ay benim favorilerim arasında ve kısa sürede biteceğe benziyor. Yukarıda da belirttiğim gibi gloss çok hoşuma gitti. Ürünün fiyatını açıkçası sormadım, fakat 10 TL civarında birşey olsa gerek. Tam da baharlık olduğu için son günlerde sık kullanacağınız bir ürün olabilir, mutlaka denemelisiniz ;)

Ürünün, diğer renklerini incelemek ve satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...