Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Mart 2012 Çarşamba

Taze Bittiler- 17

Geçtiğimiz Şubat ayı için elimde "Şunlar bitecek, bunları biraz azaltayım" düşüncesiyle oluşturduğum listemde, amacıma ulaştığım ve bitirdiğim ürünler aşağıda.
1- Dettol Antibakteriyel Sıvı Sabun: Market alışverişim sırasında denemek için aldığım ve hiiiç memnun kalmadığım bir ürün oldu kendileri. Herşeyden önce sıvı sabun kıvamında değil; jöle gibi birşey. Sabunu eline almanla parmaklarının arasından kayıp gidiveriyor. Bu yüzden sabunu fazla fazla kullanmak gerekiyor. Ayrıca, resmen çamaşır deterjanı gibi kokuyor. Elde yıkadığım çorap, makyaj setlerinde kullandım, bitti gitti. Temizleme konusunda birşey diyemem ama yukarıda saydığım 2 dezavantajı nedeniyle bir daha kesinlikle evime sokmam.

2- Dove Kiraz ve Badem Sütü Özlü Duş Jeli: Kıvamı, mis gibi kokusu ve diğer duş jellerine göre nispeten daha uzun süre kalıcılığı özelliklerinden dolayı severek kullandığım bir üründü.

3- Agiss Aseton: Burada bahsetmiştim. Elimdeki 2. şişeyi de bitirdim. Gerçekten çok memnun kaldığım bir asetondu. Şimdilerde, daha önce satın aldığım markette de bulamıyorum. Gören bilen varsa bana yer-mekan bildirsin, gidip alacağım :)

4- Nivea Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan: Prag gezimiz sırasında bir alışveriş merkezinde kurulan kocaman bir Nivea standında herkese koca koca poşetler dolusu dağıtılan numunelerden biri bu şampuan. Kullandığım dönemde saçlarımı yumuşacık yapmış, saçlarımı bayağı bir yatıştırmıştı.

5- Clinique High Impact Mascara: Burada uzun uzun tanıtmıştım. Bir de dolgunluk verse süper olacaktı :)

6- Avon Calming Effetcts Canlandırıcı Fondöten: Severek kullandığım bir fondöten Avon'un bu ürünü. Nemlendirici ve canlandırıcı özelliklerinin yanısıra yapısının yumuşak olması benim severek kullanmama büyük etken. Cildimle ilgili aman aman bir sorunum olmadığı için kapatıcılığı da benim için yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...