Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Şubat 2012 Pazartesi

AVON- Shine Attract Rujlar

Önümüzdeki Cuma gününden itibaren sipariş verilebilecek olan K-3 katalogunun rujları hakkında ufak bir tanıtım yazısı hazırladım sizlere. "Canlı Renkler ve Işıltı Bir Arada!" sloganıyla tanıtılan rujlar, toplamda 8 renkte oluşuyor. Ben, yeni katalog öncesi, 4 renkten oluşan numune setini aldım.
Rujların dış yüzeyi dudaklara ışıltı vererek nemlendiriyor; iç yüzeyi ise gayet canlı renkler barındırıyor.
Numune setinde yer alan renkler sırasıyla; Mysterious Mauve, Passionate Red, Cherry Pie, Guava. Renklerin swatchları alttaki fotoğrafta. İlk fotoğrafı flaşlı olarak çektim. Bu fotoğrafta nemlendirici özelliği bulunan dış yüzey de parlak bir şekilde çıkmış.
 Bu fotoğraf ise flaşsız olarak çekildi.
Swatchlara gelecek olursak;
İlk rengimiz Mysterious Mauve. Yine flaşlı ve flaşsız fotoğraflar altta.


Passion Red;


Cherry Pie;


ve son olarak Guava;


Bu rujlar, hakikaten katalogda belirtildiği gibi dudaklarda hafif bir his bırakıyor, nemlendirme özelliği de fazlasıyla bulunuyor. ne var ki bu rujlar, katalogda ve numune rujlarda görüldüğü gibi renkleri bir türlü vermiyor. Dış yüzeyindeki nemlendirici kısım, resmen rengi yiyor. Hani, dudağınızda saatler önce sürülen rujdan kalıntılar olur ya, onun üzerine de lip balm sürersiniz, bu ruju sürdüğünüzde de aynı görüntüyü yakalıyorsunuz. Bir tek "Guava" renkli olanı kabındaki rengi verdi birebir dudaklarımda, diğer renkler kolumda swatchladığım gibi durmadı. Dolayısıyla çok işlevsel bulmadım rujları. Yine de denemek isteyenler için rujlar K-3 katalogunda 11,50 TL'den satışa sunulacak...

7 yorum:

  1. Burada göründüğü kadar soluk değil fotoğraf makinesi daha yumuşak çıkarıyor..çok tatlı pastel yavruağzına dönük pembe diyebiliriz.:)Her ten tipine gider kesinlikle cırtlak değil etrafındaki parlatıcısı ile sürmeyin bir çubukla ortasındakini sürün asıl rengi veriyor!Parlatıcısı da süper bu arada..

    YanıtlaSil
  2. shensaddiction isimli blogta birebir tonu yakalamışlar merak edenler için ben çok merak etmiştim o açıdan sevgiler...:)Teşekkürler sihirli mavi..

    YanıtlaSil
  3. Elimdeki renklerin numunelerinden elde ettiğim tonlar fotoğrafta. Tabii, ışık, çekim vs de etkiliyor her objeyi. Fakat, bu rujlara bir türlü alışamadım ben. İyi ki, orjinal boyunu almamışım diyorum hala. Etrafında parlatıcısıyla sürmeden ne işe yarıyor o zaman o parlatıcı???
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  4. evet düşündürücü :)Rengi hoş ve parlatıcı ile ton yarı yarıya etkisini kaybediyor.Ama parlatıcı da kullanışlı.Sırf Ortasını sayarsak miktar olarak bıdık bir ruj kalıyor.:)Hadi çık işin içinden?Rengi uğruna katlanıcaz..napalım.Ben yalnızca şeyden rahatsızım dudağımda şerit halinde kalıyor uzun zaman geçince hani ağzın içine doğru son kısımda.Ton çok tatlıııı..

    YanıtlaSil
  5. Bilemiyorum Adsız, ben parlatıcı ve ruju farklı kullanmayı tercih edicem :) En azından dudakta çizik bir görüntü oluşturmayacaktır bu ikili ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Renkler güzel de dudakta çok vermiyor o güzelim renkleri ne yazık ki :(

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...