Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Aralık 2011 Pazartesi

Dedemin İnsanları

Geçtiğimiz perşembe akşamı, arkadaşlarla birlikte Çağan Irmak'ın yönettiği bu filme gittik. Açıkçası zaten çok fazla bir beklentim yoktu ama film hakkında bayağı bir olumlu görüş bildiren medya, sinema eleştirmenleri, izleyenler ve fazla da film seçeneğimizin olmaması nedeniyle kararımızı bu filmde kıldık.
Filmin özeti; küçük bir kasabada yaşayan on yaşında bir çocuk ile dedesi aracılığıyla bir ailenin ve bir ülkenin geçirdiği büyük değişim! (Ne iddialı bir cümle!)
Yukarıda da belirttiğim çok fazla bir beklentim yoktu ama filmin hem senaristi hem de yönetmeni olan Çağan Irmak, bu filmde resmen bişiyler anlatma/gösterme/düşündürtme isteğinin doruklarına çıkmak istemiş ama açıkçası hiç de başarılı olamamış. O kadar yüzeysel geçilmiş ki bazı durumlar, ne konunun derinliğine inebiliyorsunuz, ne o duyguyu hissedebiliyorsunuz. Ayrıca, bazı olayların sonucunda yaşanan bazı durumlar ise tam bir facia! "Niye ki?" diye soruyorsunuz ister istemez. Müzikler deseniz, onlar da çok başarısızdı. Filmi izlerken alttan o sesi duymadık bile. Tek beğendiğim; Çetin Tekindor'un muhteşem oyunculuğu. Resmen döktürüyor adam, müthiş!
Kısaca, çok fazla beklenti içine sokup, çok fazla hayal kırıklığı yaşatan bir film benim için.

Dipnot: Afiş, internetten alıntıdır.

2 yorum:

  1. aa merak ediyordum ben, fazla beklenti içine girmeyeyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  2. İzle bakalım Nerwencim, beğeni göreceli, belki senin için gayet başarılıdır film ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...