Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Aralık 2011 Çarşamba

Bitki Çaylarım İçin Kutu Yaptım

Ne zamandır bitki çaylarım için bir kutu yapmak istiyordum. İhtiyacımız olan sadece bir kap, ufak karton parçaları, bir de yapışkanlı kağıt.

 Bu ufak parçaları yapışkanlı kağıtla kaplayıp bölme yaptım.
 Yapışkanlı kağıtları ölçü almadan göz kararı kesip kutuya yapıştırdım.
 Dilerseniz, büyük paketleri bölmeleri çıkararak böyle kullanabilirsiniz.
 Yapımı çok basit, aynı zamanda işlevsel bir kutu oldu benim için ;)

8 yorum:

  1. cok yaratıcı eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. valla çok kullanışlı bişi olmuş daha kokoş biişilerle takı kutusuda yapılabilir yani =)
    güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler İlknurcum, sanırım bu gibi işlerimin devamı gelecek, bişiyler yapıyorum ya dur bakalım ;)

    Sağol xceliscim, tabii, takı kutusu da yapılabilir, hatta ben onu örmüştüm ;)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve kullanışlı bir çalışma olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. akıllıca.emeğine sağlık.bende böyle bir kutuyu takı koymak için yaptım

    YanıtlaSil
  6. Eğer yapmaktan hoşlanıyorsan; mimlendin :)

    http://nerwen44.blogspot.com/2011/12/odullu-mim.html

    YanıtlaSil
  7. Sağol Daphnecim, vakit bulursam şu senin fincanlı kekini de yapıp blogumda yayınlamak istiyorum ama...(Bana bu ara extra zaman verilir mi istesem? )

    Teşekkürler uğurböceği, yoktun uzun zamandır? :)

    Nerwencim, hemen bakıyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. Sağol Daphnecim, vakit bulursam şu senin fincanlı kekini de yapıp blogumda yayınlamak istiyorum ama...(Bana bu ara extra zaman verilir mi istesem? )

    Teşekkürler uğurböceği, yoktun uzun zamandır? :)

    Nerwencim, hemen bakıyorum ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...