Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Ekim 2011 Salı

Yakala.Co Aracılığıyla Müthiş Fırsat

Bu sabah Beliz Güzellik Merkezi'nden Zeliş Hanım, beni arayarak merakla beklediğim "Leke Tedavisi" hizmetini 29,00 TL karşılığında satın alabileceğimi söyledi. Zeliş Hanım ve Beliz Güzellik Merkezi ile ilgili düşüncelerimi burada  anlatmıştım.

Yalnız, bu işlemin kimyasal değil; meyve asitleri ile bakım yapıldığı konusunu söylemeliyiz. Zeliş Hanım beni sabah bu haberi vermek için aradığında işlemin nasıl yapıldığını sormuştum, o da bana kesinlikle kimyasal bir işlem uygulanmadığını söyledi.

Leke sorunu olan hanımlar! Koşun, yetişin Guinot ürünleriyle, temizleme, peeling, peel out köpük, yenileyici serum, aydınlatıcı maske, masaj ve nemlendirmeden oluşan toplam 50 dakikalık bakım sadece 29,00 TL, satın almak için sizi buraya alalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...