Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Ekim 2011 Çarşamba

Vanilya Club Açıldı

Facebook'ta reklamını gördüğüm, özel davetiye istediğim ve merakla beklediğim Vanilya Club, en sonunda açıldı. Yeni çıkan ürünleri deneme fırsatı sunan, birçok ünlü markayı içinde barındıran, özel sürprizler ve indirim çekleriyle beni benden alacak olan siteye sevgili  AllAboutİlknur'un sayfasında bildirdiği özel indirim koduyla birlikte üye oldum.
Yeni çıkan ürünleri herkesten önce deneme fırsatı sunan bu siteye, aylık 15,00 TL ve yıllık olarak da 150,00 TL ödeyerek üye olabilir, kargo ücreti ödemeden ürünler hakkında bilgi sahibi olabilir, birçok avantajdan faydalanabilirsiniz. Vanilya Club'a üyelik için burayı tıklayın.
Ben, accayip bir merakla kargo paketimi bekliyorum. Bakalım içerisinde neler olacak...

3 yorum:

  1. hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun bende bekliyorum heyecanla paketimi ;)

    YanıtlaSil
  2. kız bana da geldi 15 tl öde vs ne çakaklar lan .)

    YanıtlaSil
  3. :) Teşekkür ederim İlknurcum,indirim kodu süper oldu.

    Stilim Direktörüm, kötünün iyisi yahu, orjinal boyuna bir sürü para vermektense ya da tükan tükan sample istemektense parama geçer sözüm dedim ;)Herkes yolunu buluyor bacım :) Bu arada ben seni önceki gün 2 defa aradım 2sinde de meşguldün ;) Ararım tekrar ;) öpüldün...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...