Bak Bakalım Blogumda Var mı?

3 Ekim 2011 Pazartesi

Taze Bittiler- 12

Bu ay blogumun 1. yıldönümünü hep birlikte kutlayacağız, fakat aynı zamanda blogumda benim kesinlikle vazgeçilmezlerim arasında olacak olan "Taze Bittiler" postlarımın da 12.sini yayınlıyor olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Bu sayede bitmez dediğim ürünlerimi bitirdim, çekmecemde nelerin varolduğunu hatırladım, ürünler hakkında daha net bilgi sahibi oldum, yeni ürünler denemeye başladım ve bunları sizlerle paylaşıyorum.
Bakalım geçtiğimiz Eylül ayında hangi ürünler çöpü boylamış:
1- Palmolive Sıvı El Sabunu: Ürünü kullanmaya başladıktan sonra resmen ellerimi çatır çatır kuruttu. Ben de ıvır-zıvır temizliğinde kullandım, bitirdim. Berbat!
2- Hobby Yüz ve Vücut Kremi: Bunu da bir Migros çıkartmam sırasında almıştım. Sıvı el sabunu da hediyesiydi. Bu da ne işe yaradığı belirsiz bir üründü, tabii ki yüzüm için kullanmadım ama vücut losyonu olarak da hiçbir işe yaramadı. Kokusu bile yoktu yahu! Allahtan gramajı azdı, çabuk tükendi.
3- Opti Free Lens Solüsyonu: Canımın içi, birtanecik solüsyonu, bir daha başka solüsyonlara yan gözle bile bakmam!
4- Bio True Lens Solüsyonu: Eczaneden, alışverişim sırasında deneme boyunu vermişlerdi. Dah önce kullandığım solüsyonların hiçbirinde gözlerim bu kadar yanmamıştı. O yüzden, solüsyon şişede dibini görmeden çöpü boyladı.
5- Elizabeth Arden Göz Kremi: Ben bunu yıllar önce de almıştım ve gözlerimin altındaki morluklar accayip şekilde azalmış ve hatta arkadaşlarım kapatıcı falan kullandığıma kendilerini inandırmışlardı. Bu seferki ise hiçbir işe yaramadı. O yüzden bu da dibini görmeden çöpü boyladı.
6- Kajal Lipgloss: Bunu, BİM alışverişim sırasında rafta görünce denemek için almıştım. Rengine bayıldım, kokusuna da. Hatta yaz boyunca bu glossu kullandım. Rengi, içindeki minik ışıltıları, yapısı ve yapış yapış olmaması nedeniyle favorimdi. Hele hele bir de bronz tende müthiş duruyordu. Ne yazık ki, bitti :( Numarası falan da olmadığı için bulmakta zorlanacağımı düşünüyorum. Belki birgün biryerlerde...

7- Verita Concealer: Bunu, çook uzun zaman önce almıştım ama ne yapısında ne de kokusunda herhangi bir bozulma olmadığı için sonuna kadar kullanıp bitirdim. Şu an var mıdır bilmiyorum ama "Venus" rengiyle gözaltlarımdaki koyuluğu gayet güzel kapatıyordu.
8- Avon Allık Fırçası: Çok başarılı bulduğum, iyi bir fırçaydı, ancak kendisi emekliye ayrılmak isteyince vedalaşmak zorunda kaldım.
9- Numuneler: Pantene Pro-V Onarıcı Bakım ve Nem Terapisi: Burada  bahsetmiştim.
Avon Numune Ruj: Renk adının bulunduğu kısım silinmiş, fakat rengi çok güzeldi.

Ha, bu arada Hadi Bit Kutusu'ndan  2 ürün bitirmenin coşkusu da içimde ;)

2 yorum:

  1. dudaklar güzel kızımmmmmm .)

    YanıtlaSil
  2. :)
    Sağol canımcım...Teraziyiz, bilirsin egomu tavan yapacaksın, dur, zaten potansiyel var yeterince...
    Öptüm...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...