Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Ekim 2011 Salı

AVON-Solutions Youth Mineral Day Cream

Bildiğiniz gibi AVON'un her cilt tipine özel çözümler sunduğu Solutions serisi yenilendi. Ve hatta serinin, geçtiğimiz aylarda 2011 yılında AVON'un yüzü olan Azra AKIN'la birlikte İstanbul'da tanıtımı yapılmıştı.

Bense, son birkaç aydır cildime en uygun olan Solutions Youth Mineral serisinden ilk yaşlanma belirtileri görülen ciltler için hazırlanmış gündüz kremini kullanıyorum. Daha öncesinde de aynı serinin gece kremini
kullanmış ve çok da memnun kalmamıştım. Bir kez de gündüz kremine şans vereyim düşüncesiyle kullanmaya başladım. İtiraf edeyim, kremin bu kadar yüksek performans sergileyeceğini hiç beklemiyordum. Artık, 30'lu yaşlarda olan tüm bayanlar gibi ciltte renk bozuklukları, cildin elastikiyetini kaybetmesi, ince çizgi oluşumu gibi sorunlar bende de var. Daha öncesinde Olay'in Total Effects 7X kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Dediğim gibi, bir şans vereyim düşüncesiyle düzenli olarak her sabah kullandığım krem, tüm vaatlerini yerine getiriyor. Bildiğimiz cilt bakım kremlerinden biraz daha yoğun kıvamlı ve sürdükten sonra cildimde yağlı bir his bırakmıyor. Ayrıca, cildim kremi kolaylıkla emiyor.  Ve son 1 haftadır da cildimin parladığına şahit oluyorum.

Birçok yüksek fiyatlı ve hatta bazen işe yaramayan marka ve ürünlerden çok çok daha başarılı buldum. Yeniden alır mıyım, evet alırım...

1 yorum:

  1. merhaba :)

    ben de katalogda yazanların cazibesine kapılıp almıştım aynısından. aslında kötü bi krem değil ama kokusunu sevemedim bir türlü, bir de ilk sürüldüğünde yüzü kireç gibi yapıyordu :p ben de yüzüm dışında her yere sürerek bitirme yolunu seçtim :p

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...