Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Eylül 2011 Pazartesi

Taze Bittiler- 11

Vay be! Şaka maka önümüzdeki ay "Taze Bittiler" postlarım 1 yaşına giriyor. Herşeyden önce sırf bunun için kendimi kutluyorum. Müthiş düzenli bir şekilde ürün kullandığım, kendime yeni ürünler deneme fırsatı yarattığım ve bir de üstüne üstlük her ay düzenli olarak bu postları hazırlayabildiğim için. Soldan sağa başlayalım.
1- Colgate Plax Ağız Suyu: Özellikle yaz aylarında hem ağzımı çalkalamak hem de nefesimin ferah kokmasını sağlamak için kullandım. Naneli ama tadı acı olmadığı için çok rahat kullandım bunları. Ufak şişeler içerisinde olduğu için taşıması da kolay. Bir şişe 8-10 kullanımlık. Pratik olmasını ve benim için işe yaramasını sevdim. Bunlar bittikten sonra Watsons'dan limon özlü ağız suyunu almıştım, şu an onu kullanıyorum ama Colgate çok daha iyi.
2- Lady Speed Stick Deodorant: Ahh ahh neden bittikten sonra başka marka denedim bilmem, hem uzun süre terlemeyi önlüyordu, hem terlesem bile kokusunu önlüyordu. Pişmanım, neden akıllanmayıp başka markalar deniyorum?
3- Nivea Visage Pure&Natural TonicBurada  yazmıştım.
4- Avon Advance Techniques-Durulanmayan Bakım Kremi: Bu ürünü seviyorum. Aslında ayrı bir post konusu. Saçımı yıkadıktan sonra ıslak ya da kuru iken bundan bir miktar alıp saçlarıma yediriyorum, hatta yedirirken saçıma şekil vermesini de sağlıyorum. Böylelikle saçlarım hem yumuşak, hem parlak, hem bakımlı hem de jöle sürmüş gibi şekilli oluyor. Yenisini kullanmaya başladım bile.
5- Pantene Aqua Light Saçı Ağırlaştırmayan Besleyici Şampuan: Özellikle yazın sıcaktan saçlarım yapış yapış gözükmesin diye kullandım. Evet, saçlarım yapış yapış olmadı belki ama maalesef kurudular. Beğenmedim, daha çok temizlik ürünü olarak kullandım kendisini, bitti.
6- Eveline El Kremi: Bir dönem sanki bitiyormuş gibi stok yaptığım markanın, elimdeki son ürünü. Öylesine bir kremdi, çok başarılı bulmadım kendisini. Bir de içinde limon özleri, şeftali, yaban mersini gibi meyve özleri olmasına rağmen resmen yeşil sabunlar gibi kokuyordu. O kokuyu sabunda severim ben, kremlenmiş elde değil.
7- Loreal 3 Etkili Nemlendirici Krem: Bu, nereden geçti elime hatırlamıyorum. Vaadi uzun süreli nemlendirme, koruma ve ışıltı verme. Maalesef ki bende bu etkileri göstermedi. Normalde hem gece hem de gündüz kullanılıyormuş bu ürün. Gece, cilt yenilendiği için sadece gündüzleri güneş kreminin altına kullandım, bitti. Bir daha almam(Ya da kim getirdiyse bir daha bana getirmesin)
8- Diadermine Göz Makyajı Temizleyicisi: Valla açıkçası beklediğimden üstün bir performans sergiledi kendisi, hem gözümü yakmadı, hem de gayet güzel temizledi.
9- Pantene Pro-V Onarıcı Bakım ve Nem Terapisi: Burada bahsetmiştim. Yalnız son günlerde bu ürünü kullandıktan sonra saçlarım dökülmeye başladı. Şampuandan mı, yaz sıcağından mı yoksa bu üründen mi dökülme, ilerleyen günlerde çözüme kavuşur sanırım.
10- Safran Çiçeği Kolonyası: Burada  bahsetmiştim. Bayıldım, bayıldım, boşalan şişesini atmadım, büyük olan şişeden buna doldurur doldurur kullanırım. Safranbolu'ya giderseniz ya da giden olursa mutlaka ama mutlaka alın, aldırın ;)
Ve tatilde bitirdiğim ürünler...
11- Flormar Asetonsuz Oje Temizleyici: Bazı bloggerlar öve öve bitiremedi ama benim hiç beğenmediğim bir ürün oldu. Ürün tanıtmım burada
12- Eveline Have Sun and Fun All Day 30: Bunu aslında ayrı bir postta hazırlamalıydım ama yine de geç kalmış sayılmam. Kutusu dışında accayip hoşuma giden bir krem oldu. Herşeyden önce iyi bir filtreli koruma sağlıyor, güzel nemlendiriyor ve bir de keskin olmayan nane kokusuyla ekstra ferahlık sağlıyor. Tek kötü yanı ambalajı. Deodorant şişesi gibi, maalesef içerisinde ürün kalıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...