Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Eylül 2011 Perşembe

Tatilde Kullandığım Ürünler

Evet, ne geçirdiğim bayram tatilimden kareler ne de kullandığım ürünlerle ilgili post hazırlayamadım henüz farkındayım. En azından, kullandığım ürünlerle ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşayım istedim.
1- Avon Sun 30 SPF Face Cream:  Gerçekten çok çok beğendiğim bir güneş kremi. Özellikle hassas ciltler için hazırlanmış ve koruma oranı yüksek. Yaz aylarında cildimde lekeler oluştuğu için benim yaz-kış güneş kremi kullanmam gerekiyor. Ürünü bayağı kullandım, cildimde ciddi anlamda leskiye nazaran lekelenmenin azaldığını görüyorum. Yaşlanma etkilerine de karşı kullanılan bu ürünü güneşe çıkmadan en az 15 dk. önce yüze uyguluyorum. Koyu kıvamlı olması da tercih nedenim oldu, likit ürünler gibi yüze sürüldüğünde bir de cilde yedirmek için ekstra uğraşmama gerek kalmıyor. Kokusu da kavun ve şeftali karışımı ve bu bile yüzde ferahlık sağlıyor. Tavsiyemdir, keşke stoklasaymışım.

2- Vichy Eu Termale: İlk defa kullandığım ve tamamen gereksiz olduğunu düşündüğüm bir ürün. Kutunun arkasında rahatlatıcı özelliği olduğunu, cildin tepkilerini hafifletmek ve toleransını artırmak için kullanıldığını, cildin doğal dengesini güçlendirdiğini vaadediyor. Yani, kısaca laf kalabalığı yapıyor, içine maden suyu konmuş sprey şişesinden fıslatılan ferahlıktan başka ekstra birşey vermiyor. Uzun süreli rahatlatma mı? Pardon? Yahu, yüzüme sıkıyorum, cildimde kuruyana kadar verdiği ferahlığın dışında uzun süreli birşey göremiyorum. Su sıksam aynı rahatlık ve süre kadar işe yarar. Bu markayı kötülemek değil bu arada amacım, ürünün gereksizliği.

3- C Vitamini İçeren, Ferahlatıcı Güneş Sonrası Spreyi: Bu ürünü özellikle akşamları, kutusunda belirtildiği gibi bol kullandım. Gerçekten işe yarıyor, en azından cildimdeki güneşin etkilerini azalttığını, cildimi rahatlattığını söyleyebilirim.

2 yorum:

  1. Avonun yüz için olan kremini bende kullanmıştım. İşe yaradığı bir gerçek :)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım, keşke stok yapsaymışım. Yaz-kış kullanmam gerek çünkü.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...