Bak Bakalım Blogumda Var mı?

12 Eylül 2011 Pazartesi

Hadi Bit Kutusu'nda Bu Ay

Hey Allah'ım! Almalara doyamayız, ondan sonra da bitirmeye uğraşırız. Öyle özeniyorum ki sayılı malzemesi olup da onlarla harikalar yaratabilen insanlara...

Ha, bunları söylüyorum ama akıllanıyor muyum? Hayır, tabii ki. Herneyse...

Bu kadar hayıflanmayı bırakayım da daha önce "Ben Buldum" projem olan Hadi Bit Kutusu'na neler koymuşum, aşağıda fotoğrafladım. Eylül ayında hangisi/hangileri bitecek, ardından "Taze Bittiler" postlarımda arz-ı endam edecekler, hep birlikte görelim. Bildiğiniz gibi bu projem, daha çok renkli kozmetik malzemesi üzerine. Üürün almamak gibi bir şartım yoktu ama en azından bu ay başka birşey almasam bakalım neler olacak? (Ne olacak yahu, gayet güzel olacak, elindekileri bitirme gayretin artacak)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...