Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Eylül 2011 Cumartesi

Eveline Satin Feet- Ayak Kremi

Yaz aylarında maalesef ki el ve ayaklarımın terlemesine engel olamıyorum. Bununla ilgili çeşit çeşit kremler, terlemeyi ve ter kokusunu önleyen ilaçlar vsvsvsvs bir sürü ürün kullandım ama şimdi tanıtacağım krem kadar başarılısını görmedim. En sonunda ayak bakımım sırasında gözüm kapalı güvenebileceğim ürünü buldum.
Sürdüğünüz andan itibaren ayaklarınızda bir rahatlama, ayrıca müthiş bir ferahlık hissediyorsunuz. Ayrıca kremi, inanılmaz bir hızda emiyor ayağınız. Misler gibi tarçın kokusuyla ayağım hem rahatlıyor, hem terlemiyor, terlemiş olsa bile koku asla olmuyor.
Yalnız, bu kremi Dore kataloğundan değil; parfümeriden temin ettim. Dore de satıyor ama ürün satışı yapan temsilci tanımıyorum. Bitsin, kesinlikle yenisini alırım.

13 yorum:

  1. mavicim bu kremi hangi parfümeriden kaç liraya aldığını söyleyebilir misin? şimdiden teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. İremcim,
    Ben bu kremi geçen yıl Ankara'dan İzmir Caddesindeki Moda Çarşı'dan satın almıştım.
    Fiyatını tam olara bilemiyorum; çünkü Eveline markasının 1 alana 1 bedava kampanyası vardı ve ben de ürünlerini beğendiğim için bayağı bir almıştım. Tahmin yürütüyorum; en fazla 20-25 TL civarındadır.
    Ankara'da yaşıyorsan detaylı adres bilgisi verebilirim, ama Eveline satan birçok parfümeri var.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. evet canım Ankara da yaşıyorum, moda çarşını biliyorum giriş katta ve alt katta köşede parfümeriler var ama ben tandoğan da çalıştığım için 1 saatliğine kızılaya gidip gelmem zor oluyor çünkü o dükkan bu dükkan derken 1 değil bir kaç kalmam gerekiyor!! :) bilgilendirme için teşekkür ederim canım, eşim ve abim için mutlaka alırım :)

    YanıtlaSil
  4. İremcim, beylerin bu kremi kokusu yüzünden kullanacaklarını sanmıyorum. Çünkü, bildiğimiz buram buram tarçın kokuyor :) Bence, beyler için başka ürünler denemelisin. Ayrıca, bu krem ciddi anlamda ayakları yumuşacık yapıyor, benim eşim gibi senin eşin ve abin de "Bize ters!" demesinler :)

    YanıtlaSil
  5. :) açıkçası onların ayak kokuları da bana ters! :) bütün gün çorabın ve ayakkabının içinden tarçını hissedemezler zaten. mutlu günler, bol postlar dilerim canım..

    YanıtlaSil
  6. :)
    Hımm, anlıyorum ancak o kadar kokuya tesir eder mi, bilemiyorum, bir deneyin bakalım :)

    YanıtlaSil
  7. Aynen bende biliyorum moda çarşısında birde izmire girerken hemen uçtaki parfimeridede var bu kremler,
    bende farketmiştim bunları ama dorede çok ucuzdu arkadaşım satıyordu çok memnundum 7-8 tl ye alıyordum sonradan bıraktı o,bende parfümeride o fiyata görünnce şok oldumm alamadım gerçek fiyatını bildiğim için :/

    YanıtlaSil
  8. Denizcim, bulsak da stok yapsak :))

    YanıtlaSil
  9. Herkezlere soruyorum ah keşke olsa tatlım ya ama yok işte yok avon oriflame müdavimi herkes :)

    YanıtlaSil
  10. O zamaaan, aklımızda olsun, bulursak birbirimize haber verelim ;)

    YanıtlaSil
  11. Veririm tabi nasıl olsa ankdayız haberleşirüz :)
    sen daha ucuzunu bulursan yaz bu sayfaya yada mail at bana

    YanıtlaSil
  12. Tamam tatlım, fakat mail adresini de bırakırsan daha kolay olur sanki ;)

    YanıtlaSil
  13. Tamam canım worldsameworld@hotmail.com adresın gecerlıyse atıyorum maıl...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...