Bak Bakalım Blogumda Var mı?

29 Eylül 2011 Perşembe

Daha Işıltılı Bir Cilde Sahip Olmak İçin

Her ne kadar Ebru Şallı'dan çok hoşlanmasam da makyaj, cilt bakımı, spor ve sağlıklı yaşam adına uyguladığı ve paylaştığı ufak dipnotları başarılı buluyorum. Aşağıda, kendisinin kitabında yayınladığı ve özellikle de gece bakımı olarak uygulanmasını önerdiği bir cilt bakım maskesi tarifini veriyorum.

Malzemeler:
2 yemek kaşığı taze bezelye,
1 tatlı kaşığı üzüm pekmezi,
Yarım yumurta akı,
1 tatlı kaşığı zeytinyağı,
1 çay kaşığı buğday unu.

Uygulama için; bezelyeyi robotta ezip diğer tüm malzemeyi ekleyin ve macun kıvamına gelene kadar karıştırın. Özellikle de gece yatmadan önce uygulayın, yüzünüzde 20 dakika beklettikten sonra ılık suyla yıkayın. Maskenin, haftada bir kez uygulanması öneriliyor.

Dipnot: Fotoğraf, internetten alıntıdır.

5 yorum:

  1. kıyamam yaw sana da günaydın kuzum
    olsun katıl kızım başka şey koyarsın içine akıllı ol .) mucx

    YanıtlaSil
  2. neye iyi geliyomuş ki canım.Bezelyeli maske ilk defa duydum valla =)

    YanıtlaSil
  3. Yüzde ışıltılı bir görünüm için uygulanan maskeymiş. Ben de ilk defa duydum açıkçası, düzenli kullanımdan sonra işe yarayıp yaramadığı belli olur sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk defa gördüm duydum.Ama ne varsa doğalda var.Bence denenmeli ne zararı olacaktı.Değişik ve ilginç geldi sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada doğal ürünlerle bakım yapmak şart, sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...