Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Ağustos 2011 Salı

Pantene Pro-V Onarıcı Bakım ve Nem Terapisi

Her ne kadar sample ürün olsa da paketlerin her biri 10 ml. ve elimde çok fazla olduğu için neredeyse orjinal boy bir ürün kullanıyormuş gibi rahatlıkla yorum yazabilirim. Paketi açtığınızda mis gibi bir koku yayılıyor bir kere. Ve koku da uzun süre saçlarınızda kalıyor.

Fönden, sıcaktan, fırçalamadan ve bazen de bakımsızlıktan dolayı kurumuş ve yıpranmış saçlarınız varsa ve saçlarınızı yumuşatan, bakım yapan ve saçlarınızın sağlıklı görünmesini istiyorsanız bu ürün tam size göre. İçeriğinde 3'lü Amino+Pro-Vitamin kompleksiyle güçlendirilmiş formülüyle saçları nemlendiriyor ve koruyor.

Ben, duş sırasında saçlarımı şampuanladıktan sonra masaj yaparak saçlarıma yediriyorum, 3-4 dakika saçımda bekletip duruluyorum. Özellikle yaz günlerinde gerçekten işe yarıyor, saçlarınızın mis gibi kokması da cabası ;)

Paketler ve stoğumdaki saç bakım ürünlerim bitsin, kesinlikle alıp kullanacağım bir ürün.

Not: Bu kadar çok sample sahibi olmamın tek nedeni; binamızdaki son dairede oturuyor olmamız ve tanıtım yapan kızın elinde kalan tüm ürünleri bana vermesinden kaynaklıdır. Sample görünce saldıranlardan değilim efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...