Bak Bakalım Blogumda Var mı?

14 Haziran 2011 Salı

İspanya Ganimetlerim

İspanya gezimle ilgili notları buradan geçmeden önce aldığım cicilerimi sizlerle paylaşayım istedim.
Önce, İspanyolların meşhur yelpazeleri. Renk renk, çeşit çeşit, büyüklü-küçüklü yüzlerce model. Benimki; sağ üst köşedeki kırmızı-siyah renk olanı. Her iki renk de İspanya'ya özel renkler ve dikkat ettiyseniz üzerinde ayrıca boğa figürü var. Tam İspanya hatırası :) Diğerleri ise hediye edildiler bile.
Ülkenin değişik şehirlerinden aldığım takılar. Paket içerisindeki Toledo'dan. Toledo, kılıç-bıçak yapımı ve bu çeşit sarı-siyah maden karışımlı takı yapımı ile meşhur. Onun altındaki matador kolye ucu Valencia'dan. Diğerleri de Barcelona'da merkezin bir alt sokağında damping indirim yapan bir dükkandan. Hepsi 13 Euro.

Vee aklımı başımdan alan kozmetik mağazaları-reyonları-dükkanları. Kendimi tutarak ancak bu kadar aldım. Evdeki kozmetik patlaması yeter seviyede zaten. Clinique seyahat seti 6,99- Sephora göz makyajı temizleyicisi 5,90- Urban Decay Far Bazı 16,50- Diadermine Göz Makyajı Temizleyicisi 1,95- Hello Kitty Dudak Balmları 2,95'er- Tırnak Süsü 1,25-Loreal 4D Rimel 11,75  Euro. Bunların da herbiri farklı yerlerden alındı.
Bunu da Granada'dan bir kozmetik mağazası kapanmak üzereyken kaptım. Fiyatını görünce inanamadım. Satış görevlisine sorduğumda fiyatın doğru olduğunu söylediğinde inanmak zorunda kaldım. Sonra menşeine baktığımda Alman malı olduğunu görünce hemen kaptım. Pişmanım, neden daha fazla almadım? 6,45 Euro 
 


Ve, outletten aldığım yumuşacık deri, pudra rengi afiili cüzdanım. 7 Euro. 


Granada'dan üzerindeki Betty Boop'u görünce hemen atladığım şirin şey. İçinde de o kadar çok gözü var ki. 5,95 Euro 

Ve son olarak İspanyadan alınmadan gelinmeyecek ürünü.( Zaten biri yelpazeler, diğeri de bu tarz şallar) Fiyatlar, her şehirde farklılık gösteriyor. En yüksek fiyat 12 Euroydu, bense 4 Euroya kaptım ;) Her gördüğüne hemen atlamamak lazım. Aynı mal, aynı kalite sonuçta. 
Bu da meraklılarına deseni daha yakından çektim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...