Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Haziran 2011 Cuma

Eski Günlerime Döndüm

Sizlere fazla kilolarımdan kurtulmak için neler yaptığımı burada ve burada anlatmıştım. Yaklaşık 3 aydır kilolarıma karşı açtığım savaşı büyük bir zaferle kazanmış bulunuyorum arkadaşlar. Nisan ayında 56.9 iken Kellogs sayesinde 2,5 kilo verdim ve 54.4'e indim. Mayıs ayından beridir de meşhur Dukan diyetini uyguluyorum. Bu sabah itibariyle 50.0'ı gördüm. Ne kadar mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz. Fazlalıklarım nedeniyle giyemediğim kıyafetlerimden bazıları bol bile geliyor şu anda.

Ayna karşısında onları deneyip de içlerine girebildiğimi görmek benim için büyük başarı. Hele ki o kıyafetleri ütüleyip de güzeelce askıya asmanın bana verdiği keyfi tarif etmem imkansız. Tatlarına bayıldığım ama yiyemediğim, yanımdakiler yerken diyetime sadık kaldığım, en ufak bir taviz bile vermediğim diyet sayesinde 4.4 kilo, toplamda 6,9 kilo vermiş olmanın haklı gururunu yaşıyorum şimdilerde :))

Şimdi ise 1 kilo daha verip vermeme konusunda kararsızım. Şu hafta sonunu bir geçireyim, kararım netleşir sanırım.

Artık, aynaya baktığımda kendimi çoook beğeniyorum. Muhteşemim ben yahu!

Tabii, bu arada Dukan'ı da unutmamak lazım. Beni hiç yormadan kilo vermemi sağladı :))


2 yorum:

  1. tebrikler cnm darısı başıma bende 55 kiloyum ve 50ye inmek istiyorum şu kitabı alıp almamakta da
    bir türlü karar veremedim
    uygulayammaktan korkuyorum çünkü her sabah 5,30 da kalkıp saat 7 de eve geliyorum. bu süre zarfında nasıl yapabilirim bilmiyorum tavsiyen nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Kitabı almalısın arkadaşım. İnternette diyetle ilgili çok eksik bilgi var. Dolayısıyla oradan yararlanman doğru olmaz.

    Ayrıca, vermen gereken kilo da o kadar fazla değilmiş. Hazır yaz da gelmişken gayet güzel başaracağına eminim.

    Diyete başlarsan ve yardım istersen buradayım ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...