Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Mayıs 2011 Perşembe

Evimize Bebiş Geldi

:))
Fikrimühim olmam nedeniyle canıım. Yoksa şu aralar öyle bir düşüncemiz yok(Yasaklıyız bu aralar)
Bu benim Fikrimühim'de katıldığım ikinci kampanya. Doğum kontrol hapları hakkında doğru bilinen yanlışlar ve bilinmeyenlerin öğretildiği, Türkiye Aile Planlaması Derneği ve Fikrimühim'in ortaklaşa yürüttüğü bir proje.

Kargo görevlisinin elindeki kocaman koliyi görünce şaşırdım önce, bu kadar büyük bir kargo beklemiyordum doğrusu. Kolinin içerisinden çok güzel bir sepet içerisinde çok cici bir bebek, tanıtım broşürleri, henüz doğmamış bebekten gelen bir mektup ve fikrimühimler için mühim kılavuz çıktı. Harika!

Broşürleri arkadaşlarıma dağıttığım için fotoğrafta yoklar. Bana bu konuyla ilgili dönüş yapan arkadaşlarım da tıpkı benim gibi ne kadar az bilgiye sahip olduklarını belirttiler. Halbuki ne kadar önemli bir konu ihmal ediliyormuş.

İstenmeyen ya da zamansız gerçekleşen gebeliklerin önlenmesi ve doğum kontrol haplarının kadın üzerindeki etkileri hakkında detaylı bilgi sahibi olmak, risk almadan sağlıklı bir gebelik yaşamak, kendi sağlığını bilinçli bir şekilde korumak isteyen herkesi http://www.dogumkontrolhapim.com/ adresine yönlendirmek istiyorum.

Sağlığımız herşeyden önemli!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...