Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Diyetteyim...

2 yılda geçirdiğim 2 sonuçsuz gebelik sonrasında aldığım kilolar beni müthiş rahatsız ediyordu. Ne aynaya baktığımda kendimi beğeniyor, ne giydiğim kıyafetleri kendime yakıştırıyor, ne de yaptığım herhangi bir diyet işe yarıyordu. Ben, kilolarımla ne kadar savaşıyorsam onlar da benimle savaşmaktan hiç vazgeçmediler.

Önce, hergün, 2 öğün, 2 kase kuralımla başladığım ufak çaplı diyetimi uygulamaya başladım. Gerçekten de  markanın yapmış olduğu reklamında vaadettiği gibi tamı tamına 2,5 kg verdim.

Ardından, bu programı daha fazla uygulamamak gerektiğini düşünerek yeni bir diyet programı arayışına girdim. Ancak, bu defa fazla kilolarımı vermenin yanısıra kilomu korumanın da önemli olduğunu düşünerek araştırmalarımı daha detaylı yapıyordum.

Sonrasında, daha önce ismini duyduğum ama çok da önemsemediğim diyet programı hakkında bayağı kapsamlı bir araştırma yaparak, ve hatta doktoruma danışarak, gayet mantıklı, pratik, uygulanabilir ve sağlığımı da bana kaybettirmeyeceğine inandığım diyeti uygulamaya başladım.

Meşhur Dukan Diyeti.

Artık üzerinde çok şey yazılıp çizildiği, artık tanınan ve bilinen bir diyet programı olduğu için ben daha fazlasını yazmayacağım. Benim için önemli olan; aç kalmadan, herhangi bir sıkıntı ya da rahatsızlık çekmeden, gün geçtikçe fazla kilolarımı azaltmama yardımcı olan, bu nedenle motivasyonumu gün geçtikçe daha da artıran bu diyet sayesinde kilo vermem.

Bu diyetin en önemli yanlarından biri de fazla kilolarımdan kurtulduktan sonra kilomu korumak için diyet programına devam edecek olmam ve verdiğim kiloları almamak için programa harfiyen uyacak olmam. Kaldı ki, güçlendirme dönemi hiç de sıkıntılı olmayan; hatta herkesin mutlaka hayata geçirmesi gereken bir dönem.

Bugün, diyette 12. günüm ve bir 2,5 kg de bu diyetten verdim. Artık, daha önce giyemediğim kıyafetlerim, giyilmek üzere gardrobumda yer aldılar. Bir dönem kullanamadığım kıyafetlerin içine rahatlıkla girebildiğimi görmek o kadar mutluluk verici birşey ki! Aynaya baktığımda kendimi beğeniyorum, daha rahatlıkla hareket edebiliyorum, resmen özgüvenim kat be kat arttı.

4 dönemden oluşan bu diyet programının 2. evresindeyim hala. 1-2 kilo daha verene kadar da devam edeceğim, ardından güçlendirme dönemini uygulamaya devam edeceğim.

Test ettim, onayladım: 5 miyon Fransız yanılıyor olamaz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...