Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Nisan 2011 Pazartesi

Taze Bittiler-6

Bir "Taze Bittiler" postu ile daha sizlerle birlikte olmaktan mutluyum, gururluyum, keyifliyim, heyecanlıyım :)
Geçtiğimiz Mart ayında bitirdiğim ürünleri görelim bakalım hep birlikte.
1- İpana Diş Macunu: İpana kullanmayı seviyorum, bu defa bitirdiğim elma özlü idi.
2- Komili Duş Jeli: Bal kokulu, yumuşatıcı özelliği olan bir duş jeli. Tekrar alabilirim.
3- Opti Free Lens Solüsyonu: Artık benim klasiğim oldu. Neredeyse her ay bir şişe bitiriyorum.
4- Paco Rabanne Black XS Women EDT: Cezbedici bir koku, kalıcılığı fazla, birçok kişi tarafından da sevilen bir parfüm. Yalnız, kesin karar vermeden almayın, önce bir parfümü sıkın, birkaç saat dolaşın, sizde hala kalıcıysa ve parfüm teninize uyduysa alın, herkeste hoş durmayan bir koku çünkü.
5- Nivea Peel Off Derinlemesine Temizlik Maskesi: 2 kullanımlık bir maske. Ambalajı ve paketlemesini de orjinal buldum ben. Makasla kestikten sonra alttaki bölümdeki ürünü kullanabiliyorsunuz. Bu yüzden de kullanışlı ve pakette kalan ürünü nasıl saklayacağım derdiniz olmuyor. Jel şeklindeki maskeyi temizlenmiş cildinize uyguluyorsunuz, yaklaşık 20-25 dk. sonra yüzünüzden soyuyorsunuz. Ben, ürünü yüzümden çıkarırken çok eğlenmiştim. Yırtılmadan yüzümün şeklini almış maskeyi yüzümden temizlemiştim.
6- Bourjois Pump Up The Volume Mascara: Bourjois'in hiç memnun kalmadığım ürünü. Kullanmaya başladığımdan beri sanki kurumuş gibi zorlaya zorlaya boyadı kirpiklerimi. Ayrıca kalıntı da bıraktı, fırçasını da beğenmedim. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
7- Flormar Far Paleti: İştee, beni en çok mutlu eden olay. Bir far paletini bitirdim efenim. 9 renkten oluşan, artık arkasında kullanılmaktan dolayı numarası ve markası silinmiş, pembeli, mavili, lilalı, yeşilli, kahveli far paletini kullandım, tükettim. Bitirdim, far paleti bitirdim. :)))))) Şimdi bana yeni bir far paleti hak değil de nedir a dostlar?
8- Numuneler:
    Avon'un Parlaklaştırıcı Kremi: elimdekiler bitsin alırım, cildimin yenilendiğini ve parladığını hissettim, Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli: Bu ürünü Migros indiriminde yakalayamadım, sanırım kalmamıştı. Elimdekiler bitmeden alamam, ama listemde. Eventone Fade Cream: Burada  açıklamıştım, Avon Ruj: Country Rose adlı çoook tatlı bir pembe ruj.

Bakalım, Nisan ayında nelere hoşçakal diyeceğim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...