Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Nisan 2011 Pazartesi

Pastel Matte Top Coat-Oje Matlaştırıcısı

İşteee, bloggerların deyimiyle “aşk yaşamaya başladığım” süper bir ürün. Cuma günü 3-4 yer sordum, satıcıların daha üründen haberi yok. Neyse ki buldum. Eve gelince ürünü denedim. Bence harika.
Önce evdeki Golden Rose ojelerimden numarasını bilmediğim kırmızı olanını 2 kat sürdüm. Biraz kuruduktan sonra üzerine Pastel’in bu oje matlaştırıcısını sürdüm. İnanılmaz ama maksimum 1 dakika sonra kırmızı ojem matlaşmış, aynı zamanda da kurumuştu. Şimdi sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. Durup durup fotoğraf çektim, bir de Golden Rose’nin 71 numaralı siyahında denedim, onu da fotoğrafladım. Dedim ya, aşk yaşamaya başladım :))

Bu ürün, vaadini yerine getiriyor, sürdüğüm ojeler tam düşündüğüm gibi mat bir hale geldi, bu da benim için en önemli nokta. Ayrıca, bununla müthiş frenchler de yapabilirsiniz.

Dikkat etmeniz gerekenler;
1-Ürünü ince bir tabaka halinde sürün, fazla kaçırdığınızda tırnağınıza mum dökülmüş gibi duruyor,
2-Tırnak diplerine ve kenarlarına da eşit oranda sürmelisiniz, yoksa o bölümler parlak duruyor,

Aklınıza takılmasın;
1-     Fiyatı çok uygun, 8,50 TL karşılığında oje sayınızı 2’ye katlamış oluyorsunuz,
2-     Hangi renk oje sürerseniz sürün, kesinlikle fırçasına ya da matlaştırıcıya ojenin rengi karışmıyor.
3-     Müthiş çabuk kuruyor, dakikalarca beklemenize gerek yok. Hatta matlaştırıcı kullandığınızda oje kurutucu herhangi bir ürün kullanmanıza da gerek yok,
4-     Ürünün son kullanma tarihi 3-4 yıl gibi bir şey, (tabii o kadar kalırsa)
5-     Oje matlaştırıcıyı kullandığınızda tırnağınızda herhangi bir şey varmış gibi hissetmiyorsunuz bile, pütürlü bir yapısı yok. Hatta öyle ki, elinizle tırnağınızı yokladığınızda oje olup olmadığını anlamıyorsunuz.
6-     Çıkarması için biraz fazla aseton kullanmalısınız. Ama en fazla 4-5 kat sürülmüş ojenin çıkarılması kadar uğraşırsınız.







En son fotoğrafta, işaret parmağımı görüyorsunuz değil mi? Hani yukarıda bahsetmiştim ya, çok sürerseniz tırnağınız üzerine mum dökülmüş gibi oluyor diye, buyrun.

1 yorum:

  1. Ben flormarınkini denedim gayette memnun kaldım ve sanırım fiyatı daha uygundu ama tam olarak hatırlayamıyorum :)Özellikle siyahın üzerine çok hoş duruyor
    Bu arada blogumda da china glaze oje hediye kampanyam var :)
    Katılmak istersen beklerim ;
    http://denemedenalma.blogspot.com/2011/11/tanacan-kozmetik-ile-2-kisiye-china.html

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...