Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Şubat 2011 Pazartesi

Tatlı Badem Yağı

Kimyasal maddelerin zararları ortaya çıktıkça ve insanlar bunu farkettikçe doğaya yönelim hızla artıyor. Özellikle de son 3-4 yıldır hanımların uğrak yeri oldu aktarlar. Ben de öğrendiğim ve aklıma yatan bazı kür ve reçeteleri uygulamaya çalışıyorum.
Bunlardan biri de tatlı badem yağı. Bu yağ, özellikle kış aylarında çatlayan ve bozulan cilt, saç, kaş ve kirpik uzama ve gürleşmesi, makyaj temizliği ve hamilelikte karın bölgesinde oluşması muhtemel çatlamayı engellemek için kullanılıyor.
Bense özellikle seyrek kaşlarımı güçlendirmek ve kaş olmayan bölgelerde kaş çıkmasını sağlamak amacıyla kullanıyorum.

Kullanmaya başlayalı henüz 1,5 ay oldu. Kaş çıkmasını sağlamak için ne kadar süre gerekir bilemiyorum ama sürüldüğü yerdeki hücreleri canlandırdığı için olsa gerek, varolan kaşlarımın güçlenmeye başladığını söyleyemeliyim.

Siz badem yağını hangi amaçla kullanıyorsunuz? Peki kaşlarınızı güçlendirmek ve kaş çıkmasını sağlamak için neler yapıyorsunuz?

1 yorum:

  1. ben de bi kaç gün önce badem yağı aldım ve kirpiklerim için kullanmaya başladım . kirpiklerimin biraz canlanmasını ve uzamasını istiyorum çünkü:) bir çok yerde kaşlara,kirpiklere yaradığı söyleniyor hatta saç uçlarında bakım için de kullanılabiliyor. sanırım sonuç almak içim 3-4 ay kullanmak lazımmış. dilerim sizde de bende de işe yarar:))

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...