Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Şubat 2011 Cuma

Sevimli Kutularım

Malzeme bol olunca kozmetik çekmecelerim darmadağındı. Uzun zamandır bu çekmeceleri düzene koymak için ne yapabilirim düşüncesindeyken cicili bicili kutu yapmanın kendim için faydalı olacağını düşündüm ve başladım kutu bakınmaya. Önce eşimin bioxin kutusu ve ardından bana gelen bir hediyenin kutusunu gözüme kestirdim. Kutuları, şu bildiğimiz dc-fix kağıtlarla kapladım. Şirin, sevimli, sempatik birşey oldular.




Üsttekinde rujlar olacak, alttaki de görüldüğü üzere oje kutum oldu.

4 yorum:

  1. Bendede bir sürü ayakkabı kutusu var güzel bi çözüm yapmak gerek sağol paylaşım için.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle, onlar da çok işe yarıyor. Ben de yapmıştım zamanında, onları da bir ara yayınlarım...

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler harika olmuşlar. Bir de kumaştan deneyin derim. Ben yaptım oldu.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, tabii neden olmasın, çok da güzel olmuştur, değil mi :))

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...