Bak Bakalım Blogumda Var mı?

28 Şubat 2011 Pazartesi

Far Bazı Niyetine

Sevgili makyaj gurularının bloglarını okuya okuya makyaj ve tekniklerindeki eksikliklerimi görüyor, yapmam ve yapmamam gerekenleri öğreniyorum :)) Son dönemlerde de far bazı hakkında bayağı yazı ve yorum okudum. Bunun sonucunda da iyi bir marka arayışına giriştim. Özellikle de sevgili makyaj çantam'ın önerilerini dikkate aldığım için mac, inglot ve maybelline'nin far bazlarını, yazımda sıraladığım 1,2,3 sıralamasında araştırmaya başladım, bu arada yine makyaj çantam'ın bir tarihte postunun birinde "far bazı yerine evdeki krem farları da kullanabilirsiniz" önerisini okur okumaz, aklıma evdeki avon'un color trend serisinde yer alan 4'lü krem farlar aklıma geldi. Eve gider gitmez denedim. Sonuç mu? :)) Artık benim de far bazım var ;) Hem far bazı için ekstra bir ödeme yapmama gerek yok, hem de elimdeki bir ürünü bu şekilde kullanarak bitirmiş olacağım.
Üstte solda sadece far var, sağda ise makyaj çantam'ın önerisi olan altta far bazı niyetine kullandığım krem far ve üzerinde normal far.

Bu da far sürümünün üzerinden 1 saat geçtikten sonra farların hali. (Flaşsız çekim)

Bu da, far bazı niyetine kullandığım krem far. Ama Avon, bu ürünü satıştan kaldırdı.

Dipnot: Bu postu yayınladığım tarihten bugüne kadar(02.03.2011) hergün bu farı baz niyetine kullandım. Müthiş bir performans sergiliyor. Gözümdeki farın akması, bozulması, renginin kaybolması gibi şeyler yok artık göz makyajımda. Teşekkürler MakyajÇantam ;)

3 yorum:

  1. Bunu okuduğum iyi oldu :) bende Bu far bazını bugün öğrendim böle bi ürün varlığından haberim yokdu :) krem far pratikliğide iyi oldu baz almıyımda krem farımı kullanıyım :d . Bu arada kapatıcılarda aynı işlevi goruyormu ? :)

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü satıştan kaldırmanız kötü olmuş çok memnundum 2 yıldır arıyorum tekrar satışa sunamaz mısınız


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız, ben bu ürünü hiçbir zaman satışa koymadım. Ürün tanıtımı yazımdır bu.
      Birçok markanın satışa sunduğu krem farlardan kullanabilirsiniz.

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...