Bak Bakalım Blogumda Var mı?

31 Ocak 2011 Pazartesi

Lancome Hydra Zen Neurocalm Krem

Bu ürünü, bir alışverişim sonrası mağazadan promosyon olarak vermişlerdi. Nedir, ne değildir diye çok da sormadan attım çantaya. İnternetten biraz araştırdıktan sonra kremin gece kremi olduğuna kanaat getirdim(Çünkü, ürünün tanıtıldığı hiçbir sayfada gece ya da gündüz kremi olduğuyla ilgili herhangi bir bilgi yok) ve gece kremim bittikten sonra bunu kullanmaya başladım. Ürünün vaatleri şöyle:

Sakinleştirici Stres Karşıtı Nemlendirici Krem:

Nemlendirir, rahatlatır, stresten arındırır. Anında ve 24 saat nemlilik sağlar. NeuroCalm™ Kompleks – Fransız Gülü, Mu Dan Pi ve Moringa özü sayesinde cildi stresten uzaklaştırır ve hem duygusal, hem de çevresel stresin negatif etkilerine karşı cilt direncini arttırr. Moringa aynı zamanda hava kirliliğine karşı da etkilidir. Deniz Rezenesi cilt nemini ve ışıltısını arttırırken, cilt bariyerini de güçlendirir. Lipidur mikrokapsülleri ve Hyuloranik Asit ile Vektörize Seramidler ultra konsantre Gliserin ile birleşerek cilde anında ve 24 saat dayanıklı yoğun nem verir. Cildi beslemek ve rahatlatmak için aynı zamanda Şea Yağı da içermektedir.

Tüm cilt tipleri için, hassas ciltler de dahil olmak üzere, uygundur.
Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Ürünü yüzüme sürdüğüm andan itibaren yağlı olmamasına rağmen cildimi nemlendiriyor, yumuşacık olmasını sağlıyor, rahatlama hissettiğim kesin, cildimde belli belirsiz bir parlama başgösterdi(ki bu kesinlikle kötü anlamda değil), cildimin yenilendiğini ve ferahladığını hissettim. Ayrıca çok temiz bir kokusu var. Açıkçası, 15 ml'lik kremim bitmesin diye gözünün içine bakıyorum Çünkü, fiyat aralığı mağazasına göre 96-135 TL arasında değişiyor. Kremi en ucuz bulabileceğiniz adres ise tabii ki Strawberry

2 yorum:

  1. Strawberry'den daha uygun fiyatlı Kağan Parfümeri var. Kesinlikle tavsiye ediyorum, fiyat karşılaştırmasa yapın.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...