Bak Bakalım Blogumda Var mı?

14 Aralık 2010 Salı

Kartpostallar

İnternet, e-mail ve türevleri çıktı, mertlik bozuldu moduna girdim bu güzel kartpostalları gördüğümde. Lise yıllarıma kadar kartpostal göndermeye devam ettim. Sonrasında da çocuksu buldum, internet dünyasına giriş yaptım, teknolojik imkanları kullandım ve kartpostal gönderme huyu hoooop çöpe....


Ama bu cicileri gördüğümde hemen aklıma o günler geldi. Birinden kartpostal geldiğinde... Ya da birine kartpostal gönderdiğimde....(Yaşlanıyor muyum ne?) Bu yıl bir değişiklik yapsam, kartpostal göndersem, nostalji yapsam...

2 yorum:

  1. Kesinlikle bende özleyenlerdenim.En çokda mektupları çünkü e-mailde mektupta olan hiç birşey yok ne özlemini belirtiyor ne gönderenin kokusunu taşıyor.
    Sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil
  2. Çok merci canım ilgine takibe aldım bende ne yaşlanması deme ya öyle sevgiler

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...